zondag 3 oktober 2010

Bijna dlie!

Gisteren twee taarten gebakken, vandaag 15 bakjes lasagne gemaakt. En na de middag ... feest! Want Ginneke wordt, naar eigen zeggen, bijna dlie! Het was heerlijk weer, dus hebben we buiten taart gegeten ( de perentaart was even plat als ze eruitzag, en de appeltaart nog platter  ; de laatste heb ik terug in de oven gezet - de oude, moeilijk warmende ).
Ginneke werd overladen met cadeauties, en genoot er ten volle van!
Mama had draagzakken voor de popjes genaaid. Een blauwe en een roze versie. Die van Ginneke moet ik wat "inkorten", anders gaat ze haar baby'tjes eens kwijtspelen denk ik. Ze waren er in elk geval blij mee, alsook met de meninazakjes, die al enige tijd lagen te wachten ... Foto's van de afgelopen berichten volgen nog, maar ik krijg ze niet meer op de blog. Ik vrees voor een virus ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten