donderdag 25 augustus 2011

Cadeautje voor A en ééntje voor Lieke

Mijn Lieke werd gisteren 6.
Amai, zo groot ... binnen enkele dagen start ze in het eerste leerjaar ...
Eergisteren gaf ze zelf aan dat ze terug naar school wil. Dus dat zit wel goed ...
Ze kreeg een nieuwe boekentas ( we liepen heel Maastricht plat op zoek naar een leuke, maar uiteindelijk werd het er één van Bakker, een paarse ), en ze is er heel blij mee. En fier op.
En mama zou mama niet zijn, als ze niet zelf een pennenzak zou maken. En nog één ( omdat de eerste wat kleintjes uitviel ). En een turnzak.
Gisteren kreeg ze haar zakjes. Het stofje had ze in het begin van de vakantie zelf gekozen, dus daar kon ik niet mee missen. Ze was er blij mee, heel blij!
Met dank aan Oontje, voor de geweldige tuto!

En dan is er het cadeautje voor A. Het adoptiekindje van een lieve vriendin. Hij kwam in mei naar ons land, en vorige week was er zijn "aankomstborrel". Ik kon er niet bij zijn, want ik was in Maastricht druk op zoek naar een boekentas;-) Gisteren zag ik zijn fiere mama, en gaf ik haar nog een klein cadeautje. Want een driejarige kan dat nog nodig hebben ...
De stofjes koos ik na het zien van zijn kaartje. Groene en blauwe "karrookes". De ster tekende ik over van zijn kaartje.
En het zakje, dat kon ik gewoon niet laten. Ik heb iets met zakskes. Maar sommigen onder jullie weten dat al ...

1 opmerking: