donderdag 29 september 2011

Ellendig ...

Al meer dan een week zit ik zonder computer. Ik werk wel op die van papatje, maar foto's en die dingen doe ik maar niet .
Ondertussen heb ik gerecykleerd, gehaakt, gepiekeboed, maar kan ik het niet op mijn blog zetten. Ook reacties nalaten bij anderen lukt niet ... ellendig!

Maar van zodra ik mijn speelgoedje terug heb, laat ik alles zien wat ik gedaan heb!

En om toch iets zinnigs te schrijven, een staaltje woordenschat van Ginneke ( net geen 4 jaar ) : "Als je oogjes niet goed werken, moet je naar de .... ( denk-denk ) ... oogtandarts! "

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk heb je hem snel terug, ik ben benieuwd naar wat je ondertussen gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha Ginneke :-) laat ge gewoon efkes alles live zien de 12e, nog veel beter! tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen