vrijdag 14 december 2012

Knuffelkussen

Vrienden gaan binnen enkele dagen naar Ethiopië hun adoptiekindje halen. Jarenlang al zijn ze bezig hun droom te verwezenlijken. Alles hebben ze gedaan om een kindje te krijgen. En eindelijk, na jaren van vechten, moedig zijn, niet opgeven, de wanhoop nabij zijn maar toch blijven doorgaan, mogen ze N gaan halen ...  Wat was ik blij toen ik enkele weken geleden een SMS vanuit Ethiopië kreeg waarin stond " the child is ours" ( op de rechtbank daar had de rechter eindelijk de verlossende woorden gesproken " the child is yours" ... ). Dat moment vergeet ik nooit, aan de ingang van Ikea, tranen in mijn ogen ....
Ik wou hen iets speciaals maken, iets persoonlijks. Het werd een knuffelkussen, met aan de voorkant 4 zakjes om zijn tutje of knuffeltje of doekje op te bergen, en aan de zijkant labeltjes, waar kleintjes zo graag aan prutsen ... 
Het dino-stofje kocht ik in Kapellen, en de geruite stof was overschot van dit cadeautje. Beide jongetjes zaten in hetzelfde weeshuis ... 


In de achterpanden verwerkte ik ook de ruitjesstofjes. Omdat ik de panden te smal knipte, eigenlijk. En niet genoeg dinostof over had, om er nieuwe te knippen. Toch een leuk resultaat, dacht ik zo ... 

De mama is er alvast blij mee, hopelijk vindt N het ook mooi ... Welkom, kleine jongen! Je maakt heel wat mensen heel blij met je komst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten