zondag 3 november 2013

Vosjes

Lieke "vaart bij de goei", zoals wij dat hier zeggen. Omdat ik fan ben van het Charliepatroon, en Ginneke er al twee heeft, tekende ik het patroon wat groter en verlengde het. Een Charlene? Heet dat dan zo?
Ik vond in de zomer in Kapellen een heel leuke tricot met vossen. Gecombineerd met effen, okergele tricot voor de mouwen en de voering.
En voor de kraag. Die altijd heel mooi valt bij dit patroontje.
De mooi openvallende voorkant vind ik ook een pluspunt aan dit model. Al moet ik er wel op letten dat ze de volgende keer geen roze onderhemdje aanheeft ...

Door de dubbele stof is het jurkje zeker warm genoeg voor de winter ( ik heb twee warmbloedjes, in tegenstelling tot mezelf! ) , en is een bijpassend vestje niet nodig. Gemakkelijk, en snel aangekleed. Zo hebben we het graag!

2 opmerkingen:

  1. Ha, dat stofje komt mij bekend voor ;o)
    Dat jurkje ziet er mega comfortabel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de Charlene geweldig - die ga ik kortelings eens uitproberen denk ik :-).

    BeantwoordenVerwijderen