donderdag 26 december 2013

Dobus

Ons reisgenootje werd vorige week 4.
En in de zomer vertelde hij dat zijn Dobuspyjama te klein was, en tot op de draad versleten en een beetje scheefgewassen. Maar dat hij geen andere wou.
Dus ... omdat het niet gemakkelijk is om voor een jongetje een gepast cadeautje te vinden, stelde ik aan de mama voor om de pyjama te recycleren. Ik kreeg hem in augustus, en de dag voor de verjaardag begon ik eraan ( redelijk last-minute ... ) .
Het lukte ; ik knipte de afbeelding uit het t-shirtje, en de lettertjes die onder de tekening stonden, knipte ik ook los.
En huphupfloep, alles op een t-shirtje en boxershortje van den Hema.
Tiens, waar zijn die letters?
Op de achterkant, jawel. Past helemaal bij dat klein zotteke! Kijk maar ...
En ziet hoe content hij is ... 
Gelukkige verjaardag, klein zot venteke! 
xxx

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Het is goedgekeurd zo te zien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Mijn dochter is zot van "Mina" (personage uit Dobus). Vraagt ze "Mina kijken mama?" met zo een keischattig gezichtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grote Dobus-fan!
    Groot gelijk ;)

    Een schitterende start voor 2014 !

    Nienke (www.nienkado.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen