zondag 19 september 2010

Dju ...

Lieke loopt al enige tijd rond met haar teen door haar sloefke. Er is nog één maat van de echte bobuxkes die ze zou passen. Maar ik kwam tijdens mijn snuisteren op het net zelfgemaakte exemplaartjes tegen ( ook weer bij Eloleo ... nogmaals dankuwel! ) . Dus kocht ik in een niet nader te noemen winkel heel goedkope sloefjes, waarvan ik de antislipzool en de "vulling" van de zool kon gebruiken. Ze wou ( uiteraard ) roze sloefkes met een roos hartje. Dat hartje heb ik dan maar geïnterpreteerd als bloem. Na heel wat denk- , pruts-, knoei- en friemelwerk, was de eerste klaar. En wat blijkt ... te groot! Toch maar de tweede gemaakt ... en die is een pak smaller. Eerlijk gezegd zagen ze er niet echt mooi en elegant uit, maar ik hoopte dat het nog zou meevallen als er een kindervoetje in steekt . Helaas. Mijn rubriek " mislukt" is hierbij geboren. En dan te weten dat ik hier veel langer aan bezig was dan aan de zakskes die ik tothiertoe maakte ...  Zucht ...

 
de origineeltjes




de misluktjes ...


met de voetjes


2 opmerkingen:

  1. proficiat Vicky !
    Verborgen talenten .... leuk dat ge u er zo goed bij voelt (en dat ge - meestal dan - mooie dingetjes maakt (de mislukkingen moet je er maar bij nemen, niks gaat vanzelf)
    lieve groetjes,
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awel, ik had nooit gedacht dadde nog zo handig zou worden, want vroeger was een knopke aanzetten al te moeilijk. haha. In ieder geval nog héél veel succes met je knutseluurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen