dinsdag 28 september 2010

Vandaag waren de mannen met drie. Alle drie om ter afbrekendsd denk ik ... Wat gaat dat neerleggen van muren snel! De ene ( later bleek het een engelstalige te zijn ) maakt een schone entree : hij riep vanuit zijn camionette naar de andere camionette " eej, foewerwijf! ". Gelukkig heeft Lieke dat niet gehoord, anders had ik het weer kunnen uitleggen ...
Boven staan nu alleen de buitenmuren er nog ( wat een ruimte  ! ), en is al het puin geruimd. Klaar om te beginnen construeren. Beneden is er ook een muur weg, wat ook een heel open gevoel geeft ...   Verder hebben ze een doorslag gemaakt in de kelder. Daar heb ik echter geen foto van, wegens te veel ongedierte ( al dan niet ingebeeld ).
Mijn taak bestaat  tegenwoordig nog uit poetsen  ( joepie, dat vind ik zo fijn! ) om het huis hier nog een beetje netjes te houden, met de architect rondlopen op de werf , en gaan lopen voor het vreselijke lawaai ... En zorgen voor verse koffie, wat door de mannen erg geapprecieerd werd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten