zondag 13 februari 2011

Cake en een leuk vooruitzicht

We hadden een rustig weekend. Niet veel uithuizige plannen, dus veel tijd voor rust. En voor leuke, lekkere, gezellige dingen ... Daarom wandelde ik vanmorgen met de meisjes naar Hugo, onze plaatselijke "kruidenier", om eitjes te halen.
En vanmiddag bakten we daarmee samen lekkere cake. Hartjescakejes, cakejes in gekleurde cupjes en een lange platte. Ons huisje rook heerlijk naar frisgewassen kindjes en versgebakken cake. Heeeeeeeeeeeeeerlijk! Morgen geven ze ieder een hartjescakeje aan hun juffen, want ze hebben ieder de allerliefste juffen van heel de wereld!




En dan mijn leuk vooruitzicht ... Nu ik terug tot de werkende mensen behoor, geniet ik weer van andere dingen ... bijvoorbeeld van een extra vrije dag. Morgen moet ik eigenlijk werken, maar we hebben een facultatieve vrije dag op school. En omdat ik in mijn vorige thuisperiode de belofte aan mezelf ( per thuisweek één ik-dag ) al moest verbreken, heb ik mezelf morgen een ik-dag beloofd. Ik ga heel de dag het gezelschap van mijn Witteke ( zo hebben we mijn naaimachine gedoopt ) opzoeken. En ik heb een hele lijst te doen : eindelijk rokje voor mezelf, iets voor in de klas, kleingeldzakje voor papi, broche voor lieve collega die me deze mand schonk , zakje voor jarig-geweeste vriendin van zus ( een verzoekske dus ). Tja, ik vrees dat ik het lijstje niet ga kunnen afwerken, maar ik kijk er wel enorm naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten