woensdag 16 februari 2011

Handgemaakte dankjewel

In mijn vorige berichtje maakte ik een lijstje op van wat ik op één dag wilde doen ... Het is me niet allemaal gelukt! Wel de dingen die ik voor in de klas moest maken ( was ik mee begonnen ) .
Dan maakte ik de broche voor de lieve collega. Ze was heel blij met de handgemaakte dankjewel, en speldde de bloem meteen op!
Het patroontje vond ik via Emma en Mona op deze blog . Ik moet toegeven dat hun exemplaren net iets mooier zijn, maar ik ga oefenen ...
Ik gebruikte geen echte vilt, maar een stuk uit een wollen trui die ik in de kringloopwinkel kocht en twee keer in de kookwas en droogkast deed. Ik denk dat ik dit ideetje ooit bij Eloleo vond ( het was-en droogidee).

Daarna begon ik ook nog aan mijn eigen rokje, maar plots was de tijd op ... Hopelijk kan ik het snel afwerken. Het stofje is in elk geval al goedgekeurd door de dochters!

Als dat af is, is het nog het geldbeugeltje voor papi en het verzoekzakje voor zus ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten