donderdag 30 juni 2011

Een fijn jaar ...

Overal zie je bedankjes voor de juffen verschijnen ... en ook hier werden die zelf gemaakt!

Zowel voor de juffen van de meisjes als voor mijn eigen lieve collegaatjes maakte ik confituur. Hele ladingen aardbeien-, abrikozen- en zelfs ananasconfituur. Gisterenmiddag nog de laatste lading, voor de juffen waar Ginneke het eerste trimester bij zat. Ze vroeg zelf of die ook een potje kregen ...

confituur in smaken en kleuren!
 En dan zijn er nog twee juffen zwanger ; ik maakte gisteren nog een klein cadeautje om ze proficiat te wensen ( ik vind cadeautjes geven minstens zo lauk als cadeautjes krijgen ... )
voor elk baby'tje een slabber
De olifant heeft een felgroene achterkant, het nijlpaard een rode. Ze zijn verpakt in vershoudzakjes ( ah ja, want de boelekes zijn er nog lang niet ;-)  ), die ik aan de zijkanten smaller maakte door ze te stikken. Een papiertje dubbel geplooid en daar een leuke boodschap op ... en ze hebben een gepersonaliseerd cadeautje!

En als laatste ... een slabbertje voor een collega die een meisje kreeg " Rosalie". Prachtige naam vind ik dat. Felroze badstof gecombineerd met een zalig flanelleke met fijne bloempjes op ... kan niet beter passen bij de naam, denk ik dan ...
Voor Rosalie, wellicht een bloem van een kindje ...

4 opmerkingen:

  1. Heel origineel, die potjes confituur als bedankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind uw bavettekes altijd keimooi hé. en uwe confituur ziet er om op te eten uit. (gelukkig maar!) tot woensdag????????????????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @pippelotje : jazeker tot woensdag! Heb een lijstje af te werken ...
    En een voorstel voor een deal : een keischoon bavetteke ruilen voor een stempel? We onderhandelen woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen