donderdag 16 juni 2011

Een twijfelachtige tas ...

Zoals ik al schreef, is Lieke bijna jarig in de klas. En ze zal dus een klascadeautje meenemen. Maar ik heb tegenwoordig veel last van naaikriebels ( ocharme ik ) . En dus bedacht ik me, dat ik wel een mooie tas voor de juf kon maken. Als cadeautje. Zodus, zodoende ...
Stofje van Ikea. Aan de lopende meter vind ik het allesbehalve mooi, maar ik kocht het ooit toch om dit Menina'tje te maken. En net als toen, vind ik het in verwerkte uitvoering wél heel mooi! oor de voering een vrolijk stippenstofje.
Ik gebruikte haar patroon , maar misrekende me ergens, en kreeg een iets kleinere tas. Maar geen erg, de verhoudingen kloppen, dus ... tas geslaagd!
En toen begon ik te twijfelen. Zou de juf, altijd sober en in nogal donkere kleuren gekleed, zo'n frisse, opvallende tas wel zien zitten? Toen ik haar vanmorgen zo zag, wist ik het : "foute keuze!"
Dus zal ik een nieuwe tas moeten maken, iets minder fleurig .... ( nog een keer ocharme ik ... ). Tegen maandag ... Klein beetje stress? Misschien ...

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit! Ik denk dat ik dat ook maar eens maak voor Thor zijn juf als afscheidskado maar dan in de ikea bloemenstof...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een super tas! best een saaie juf als je dit geen mooie tas vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ontdek net dat je mijn handleiding hebt gebruikt. Dat is leuk zeg!
    Wat vond je er van? tips,...
    creatinneling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Creatinneling : geen tips, het was gewoon perfect!

    BeantwoordenVerwijderen