dinsdag 23 oktober 2012

't Is roos met kikkers op ...

Ik was het een beetje vergeten, dat ik dit nog niet blogde. Tot ik het gisteren tijdens het strijken tegenkwam. 
Een heel, heel simpel t-shirtje. Met aangeknipte, korte mouwkes. Niks patroontje, gewoon een mooi passend t-shirtje op de stof gelegd en errond getekend. En eigenlijk had ik het voor de kleinste gemaakt. Maar tijdens de eerste strijkbeurt zag ik dat de halsbies niet overal mooi vastzat. En mijn naald van de overlock is gebroken, nieuwe zijn onderweg. Dus ... snel met de hand dat halske bijwerken ... 
En toen ik dat aan het doen was, passeerde Lieke. Ze was dolenthousiast. " Voor wie is dat?" vroeg ze. Ik zag zware teleurstelling in haar oogjes toen het voor de zus bleek te zijn. Dus paste ik het haar, en jawel, het zit als gegoten. Zo content, het kind! 
Een tikkeltje verlegen ... 


En lekker stoer !

Stof : Kapellen

3 opmerkingen: