donderdag 4 oktober 2012

Vijf!

Mijn kleineke ( als ze verdrietjes heeft ), 
mijn Junior ( als ze drie keer niet luistert als ik haar roep ) ,
mijn knuffelbeer ( superlief ),
mijn jengeltje ( als ze moe is en haar zin niet krijgt ),
mijn verloofdeke ( ze wil later met mij trouwen ! )

Ja, ze werd 5 vandaag. En vertrok gepakt en gezakt naar school, helemaal klaar voor haar grote dag. Eindelijk is ze jarig ... ze keek er al maanden naar uit!
Toen ze Liekes vis zag, was ze vastbesloten dat ze er ook zo één wou meenemen als ze jarig zou " worden".
Het suikerklontjesoog heeft ze zelf opgesnoept  natuurlijk!
Geen uitdeelcadeautjes , de juffen hebben liever een klascadeautje. En omdat ik onlangs een pop zag zitten in haar klasje, met een jurkje aan dat ik twee jaar geleden maakte, wilde ik er nog maken. Want als je werk zo geapprecieerd wordt, dan wil je wel een efforke doen!


Ginneke deed vandaag niet toevallig haar paddenstoeltjesT-shirt aan ...
Het tweede kleedje is van een restje van een T-shirt voor Lieke, dat nog niet op de blog geraakte ( komt nog wel ... )
En voor de juf ook een kleinigheidje natuurlijk.

In een bekend stofje.
En voor mijn kleineke, die eigenlijk 's morgens al een kroon op wou ...

Een Wibra " birthdaygirl" - broche snelsnel gepimpt!
Moet ik nog zeggen dat ze een heerlijke dag heeft gehad?

4 opmerkingen:

  1. Zalig zeg!!! En wat een prachtige taart!
    Nog een gelukkige verjaardag aan jouw mooie 5-jarige!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkige verjaardag kleineke :-) Wat een leuk idee, een klascadeautje. Je hebt dat goed opgelost. En de stof van dat zakje vind ik supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ze ziet er echt jarig uit!

    BeantwoordenVerwijderen