donderdag 8 augustus 2013

Petit Pan voor Sander

Het is hier stil geweest, nogal lang zelfs.
We zaten in Italië, en genoten van de rust, de zon, de kindjes, de vrienden, en prachtige stadjes.
En toen kwamen we thuis, en gingen de kindjes op speelplein en naar Eurodisney. Dus kon ik onze gang schilderen. En toen dat klaar was, werd het hoog tijd om nog eens wat te naaien. Want ik had een hele lijst. Verjaardagscadeautjes, geboortecadeautjes, nieuw-schooljaar-cadeautjes ...
Het één en ander ligt al eventjes klaar, maar wordt pas binnen een uurtje afgegeven, dus kon ik het nog niet eerder bloggen. Nu dus wel.

In Italië kregen we een fijn berichtje. Sander was geboren. Beetje vroeger dan gepland, maar het was een stevig kereltje, hij deed het optimaal. Ik wist al lang dat ik hem een vlinderdeken zou maken, maar wou het kaartje afwachten om de stof te kiezen.
Dit kaartje zette me aan tot het kopen van ...

... mijn eerste Petit Pan-stofje. 



Zo fris en vrolijk ...
En het vogeltje zag ik in een ander stofje, van Lillestof ( heerlijke tricots! ) .
Omdat Sander een speciaalplekje in ons hart heeft, wilde ik wel een nieuwe uitdaging aangaan. In de laatste Ottobre vond ik het patroon voor een speelpakje. En aangezien ik net KamSnaps had besteld, had ik geen reden om het niet te doen ...
Het speelpakje was een extraatje bovenop het vlinderdeken, dat ik al twee keer cadeau gaf aan kersverse boelekes.
Frisse kleuren voor de zomer, lekker warm voor in de herfst en winter!

4 opmerkingen:

  1. oh, zo mooi! Tof zeg, zo'n leuke cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De vlinderdeken staat hier ook op het programma voor het aanstormend metekindje van meneer Piepow. Tof om cadeau te geven, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen, is leuk om te maken, niet te ingewikkeld! En de mama's zijn er blij mee!

      Verwijderen
  3. Wat een mooi cadeau! En zo assorti met het kaartje! Ik onthou de vlinderdeken, voor ooit-eens-een-babycadeau.

    BeantwoordenVerwijderen