woensdag 26 januari 2011

Het ware leven ...

Morgen is het hier gedaan met het schoon leven. Dan smijt ik mezelf terug in het ware leven ... Sinds eind april was ik voltijds thuis, maar morgen start ik terug,  halftijds welteverstaan. Er zal dus heel wat minder genaaid en geprutst worden ... Maar ik heb mezelf beloofd één dag per vrije week "ik-dag" te houden ... gewoon doen wat ik graag doe. Benieuwd hoelang ik dat ga volhouden ...
Eergisteren kwam er plots een geschenk uit de hemel gevallen. Een collega stuurde een mailtje rond met de vraag wie graag een grote rieten mand wilde hebben. De eerste die reageerde, kreeg ze. En hiephiephoera, ik was de snelste!
Tot daarstraks stond al mijn naai-en prutsgerief ( met uitzondering van de stoffenvoorraad ) in bakken en mandjes in een hoekje van de living. Ik ruimde elke dag alles netjes op, maar een schoon zicht was het niet .
Voortaan zitten al mijn naaispullen mooi in de (heel!) grote mand ... En als ik nu de stofjes die ik recent kreeg of gebruikte, ook nog eens naar de juiste kast verhuis, zal zelfs mijn machientje mee in de mand kunnen ...
Stien, ge zijt nen engel ( maar dat is niet de eerste keer dat ik u dat zeg hé! ). Ik zal elke keer aan je denken, als ik mijn boeltje netjes opberg!

1 opmerking:

  1. veel succes!
    en zo'n mand is geweldig hé, wat leuk dat die zomaar in uw schoot kwam gevallen. hier staat die ook, voor het speelgoed, maar misschien geen slecht idee om dat eens om te wisselen en de mand voor mijn naaispul te gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen