zondag 7 februari 2016

Groen met een vleugje goud ...

... perfecte combinatie voor de feestdagen, dacht ik zo. En ja hoor, Ginneke kreeg een mooi feestjurkje. Maar de tijd ontbrak me -weeral- om het te bloggen.

Weer een eenvoudig modelletje; bovenstukje van SVDHZ, en een licht uitlopend rokdeel. Zo heeft ze het het liefst. En het staat haar. Ze wordt wat groter, mijn kleine meid, en danpassen we onze modelletjes een beetje aan. Geen brede rokjes meer. Smal. Maar nog net breed genoeg om de speelsheid en de huppeldepup van mijn kleineke niet te beperken ...

Toen waren de botjes nog netjes, de kniekousen deed ze drie minuten later uit ....


Het jurkje heeft een beetje een open ruggetje, en ik ging weer voor de luie-wijven-sluiting (om mijn knoopsgatenfobie te ontwijken) : een kamsnapje! 
Als je op de foto klikt, zie je het gouden motiefje. 



Het vestje past er qua kleur perfect bij ; goudkleurig met een glittertje erin ... heerlijk feestelijk. Ik kocht het, net als de kniekousen, hier , "bij ons in Boechout ". Allen daarheen als je een leuke, mooie winkel zoekt met supervriendelijke verkopers/verkoopsters! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten