donderdag 4 november 2010

Ooh, kwakkwakwak ...

Gisteren heerlijk doorgewerkt aan Ginneke haar kikkerkleedje. Stofje van mijn favoriete winkeltje, patroontje dat ik al verschillende keren gebruikte. Telkens een andere variatie ; gisteren ging ik voor twee zakjes op de voorkant en een rits in de zijnaad. Superfier was ik gisterenavond, toen ik zelfs de rits er redelijk netjes in had gekregen.
Vanmorgen was het dan pas-tijd en wat blijkt ...

Ginneke haar hoofd is veel te dik. Geraakt niet door het gat ... En dat heeft niks te maken met de proporties van haar hoofdje, wel met het belachelijk kleine gat ... Djudjudju ...
Bij nader inzien zat de rits toch niuet zo goed, dus sebiet pruts ik het kleedje terug los. Rits eruit, en waarschijnlijk zet ik ze er aan de achterkant in. Zal ik wel heel minutieus moeten werken, maar laat het een uitdaging zijn ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten