donderdag 18 augustus 2011

YesYesYes ... Twee onschuldige kinderhandjes...

YesYesYes ... het lukt me terug om iets te posten ...

Twee onschuldige kinderhandjes wilden me wel helpen met het verloten van het Meninatasje. En de één wel, de ander niet, dat pakt hier niet! Daarom schreef ik de deelnemers op kleefbriefjes en plakte deze op de kast ...
En om beide onschuldige handjes een taakje te geven, mochten ze om beurt een plakkertje wegnemen ( ze kunnen geen van beide lezen, dus ook niet foefelen ) .
En het laatste kaartje dat bleef hangen, is ...


Maarnietvangrijs!
( mail je je gegevens naar vicky.vdvelde@hotmail.com ? )
Hopelijk beleef je er veel plezier aan!

De laatste weken ben ik veel creatief bezig geweest, maar steeds met dingen die ik cadeau ga geven. Dus kon ik het niet uitgebreid op de blog zetten.
Hier alvast voorsmaakjes ; meer foto's volgen keer per keer, als het cadeautje gegeven is!




2 opmerkingen:

  1. Ik ben een grote bofkont! :-) Heel erg bedankt, het is zo'n gaaf tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tasje staat vandaag op mijn blog! Nogmaals heel erg bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen