woensdag 6 augustus 2014

Een Leonie voor Fran

Ons vakantievriendinnetje is weer jarig. Zo gaat dat elk jaar. Samen op reis, en een beetje later verjaart ze. En dit jaar had de mama een verzoekje. Het zakje dat ze enkele jaren geleden kreeg , is helemaal versleten. He-le-maal. Dus ... tijd voor een nieuw. Om de brooddoos en drinkbus in te stoppen.
Lievelingskleur .... roze !
Ik kocht een fleurig Petit Pannetje bij Bobby , en om het roze wat te breken, combineerde ik met turquoise.
Na de foute versteviging in de Leonie voor Liekes juf , hield ik me nu wel netjes aan de regeltjes. Het is niet voor niks dat er heel duidelijk geschreven wordt welke versteviging waar moet komen natuurlijk.
Ik gebruikte nylon tassenband voor de schouderriem en de sluitingen.


De tassenband loopt op de rugzijde helemaal door. 



Overmorgen zien we elkaar, en is het een beetje feest.
Fijne verjaardag, Franneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten