dinsdag 26 oktober 2010

Leve de fiets!

Niks leukers dan met de fiets boodschappen doen. Toch de tussentijdse boodschapjes ... Meestal neem ik dan mijn colruytzak mee. Maar als die volgeladen is, past hij niet in de fietsstoel, en moet ik wringen ; vervelend als je eieren of tomaten hebt gekocht! Dus nam ik me toendertijd voor om een zak op maat te maken, die  in de stoel past. En jawel, hij is klaar! Gemaakt van overschotten van gordijnen van mijn ouders ( waren repels, die de juiste breedte hadden ; bespaarde mij heel veel meet-, teken- en knipwerk! )Een recht model, dat kan groeien ; ik maakte er een extra-hoogte-stuk aan met een strop ( dat stuk zie je niet op de foto , het in naar binnen geplooid ) . En geloof me : er kan veeeeeeeeeeeeeeeel in! En hij past zelfs perfect in de stoel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten