donderdag 19 mei 2011

Bloemen voor mama

Ik ben altijd stiekem een beetje jaloers, als ik op andere blogs rokjes zie verschijnen, die een tikkeltje meer hebben. Een tikkeltje meer kleur, of meer retro, of meer print ... Ik ben zelf nogal braaf wat kledingstijl betreft, maar sinds ik terug zelf naai, wil ik mijn grenzen steeds verleggen.
Ik was dan ook helemaal verkocht, toen ik dit fleurig stofje in de winkel naar me zag lonken ...

Eindelijk zou ik ook eens een opvallend rokje dragen! Het patroon is hetzelfde als hier, zij het dan zonder voering - de stof is immers stevig genoeg. Voorlopig droeg ik er nog laarzen onder, maar ik kan niet wachten tot de zon weer haar beste beentje voorzet , de mijne een beetje kleurt, en ik er sletskes onder kan dragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten