dinsdag 10 januari 2012

Voor Larske ...

... met drie heel dikke zoenen!
Hij was net voor de kerstvakantie jarig, maar zijn cadeautje op tijd afwerken was hopeloos.
Maar vorige week is het me dan toch gelukt. De meisjes waren lekker aan 't spelen, en ze gunden mama ook wat me-time. Heerlijk! De stof is bij heel wat creatievelingen bekend ; ik blijf het een heel leuk en vrolijk stofje vinden. Flocken deed ik nog niet dikwijls, maar het is wel goed gelukt hier. Volgende stap is de letters wat verfijnen ... Het misbaksel naast de zak moet een uil voorstellen ; ik was dat ooit eens ergens op een blog tegengekomen, en had dat zo snelsnel geschetst. Het zag er poepsimpel uit toen, maar in werkelijkheid bleek het niet zo eenvoudig om de verhoudingen te laten kloppen. Wat eigenlijk een schattige knuffel moest zijn, is een ding geworden, iets waar de mama misschien wat eucalyptusdruppeltjes op kan doen, als Larske weer eens een lelijke hoest heeft ... Hopelijk komt de zak wel van pas!

1 opmerking:

  1. De mama is alvast helemaal weg van het zakje.
    En ik had gezien dat het "misbaksel" een uil was hé ;-)
    Dikke zoen terug van Larske...zeker weten dat hij nog heel veel plezier van deze zak zal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen