zaterdag 29 januari 2011

Regelmatig zag ik op blogs collages verschijnen ... prachtig gewoon. Ik wilde dat ook kunnen, en vroeg daarom een creatieveling hoe ze dat deed. "In Picasa" , antwoordde ze me.
had ik al wel van gehoord, maar daarmee is dan ook alles gezegd. Tijd om op ontdekking uit te gaan ... En dit is het resultaat ... na heel wat gezoek en gepruts. Ik weet begot niet meer hoe ik het gedaan heb, dus zal het de volgende keer weer zoeken worden ... Ziehier een collage van mijn creaties van 2010 ...





Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Fijn te weten dat je dat op picasa kan maken...zo ver was ik ook nog niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Malidaan : zolang je me maar niet vraagt hoe het precies moet ... het lukt me wel elke keer nu, maar ik weet niet of het wel via de kortste weg is ... blijven oefenen is de boodschap!

    BeantwoordenVerwijderen