donderdag 1 december 2011

Blij, blijer, blijst!

Joepiejee, vandaag ben ik   blij ...
Heel de dag geschilderd "hiernaast". De primer staat erop, op de muren dan toch. Om te weten hoe de muur er enkele maanden geleden uitzag, moet je hier eens kijken. Nu ziet hij er zo uit.
 Nog niet wat het moet zijn, maar zondag krijgt hij hopelijk een mooi kleurtje. Op de verf staat "monocouche", maar daar geloof ik eerlijk gezegd niet in ... er zal wel een tweede laag nodig zijn ook. Daar ga ik maar van uit ...

Toen kwam mijn zus langs, had nog een cadeautje voor m'n verjaardag mee vanuit Engeland. Wekenlang zeurt ze me de oren van het hoofd om een verlanglijstje .... maar dit vind ik een veel leuker cadeautje! Zo schoon ...

Ze twijfelde of ik het wel mooi zou vinden. En waarschijnlijk hoopte ze van niet, om het zelf te kunnen houden ... jammer, zus! It's all mine! Zal prachtig plekje krijgen in mijn walhalla ( ooit ).

En dan kwam papatje thuis met de levering van vistaprint. Ik bestelde er onze kerstkaartjes, en ook dit schriftje, waar ik een fotocollage van de meisjes op liet afdrukken. Ik wil er mijn agenda van maken. Vorig jaar deze tijd zag ik op een blog een zelfgemaakte agenda, met kaartjes, foto's, stukjes stof, ... Toen bedacht ik me dat ik ook zo'n agenda wou. Werk aan de winkel dus ...
Tja, van dat alles word ik blij zeh ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten