maandag 19 december 2011

Probeersel

Druk,druk, druk .... het lijkt of ik niet door mijn to-do-lijstje geraak ... Ik benut elke minuut van de dag, maar het werk blijft torenhoog opstapelen.
Zo stond er op mijn lijstje nog een cadeautje voor een lief dochtertje van een heel lieve vriendin, een cadeautje voor de Secret Santa van Zot van Antwerken, cadeautje voor jarig stoer zoontje van een andere lieve vriendin, kerstkaartjes schrijven, vakantie vastleggen, hiernaast schilderen, kerstboom versieren, cadeautjes inpakken (  en nog gaan kopen ) , enzovoort ...
Enkele dingen lukten afgelopen weekend : de nieuwe kamers zijn geschilderd, de boom versierd, het jarige dochtertje kreeg vandaag een cadeautje, en de Secret Santa is zo goed als klaar. Knap gewerkt, vind ik dat.
Voor het meisjescadeautje haalde ik hier mijn inspiratie. Ik dacht dat even snel te maken, goed de tuto bestudeerd, en dan blindelings gestart ... Een hele tijd vreesde ik dat het compleet zou mislukken, maar uiteindelijk valt het nogal mee. Mijn eigen kindertjes vonden het in elk geval heel leuk, dus dierf ik het toch meegeven met de vriendin ...
een rolletje .... 
met stiften  (wat kleuren, dat doen meisjes graag! )









Piepekoe! 










en een lief bloemetje als sluiting ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten