dinsdag 2 december 2014

Verjaardagsshoot bij Swieties

In oktober was Ginneke jarig. Een drukke periode op school, en dan bezorgt die verjaardag me soms nogal wat stress. Zeker als ik dan nog een bende vriendinnetjes over de vloer ga krijgen ...
Maar dit jaar werd ik gered...
Via facebook kreeg ik een bericht van een kennis die onlangs op een feestje mijn twee dochtertjes had gezien.  Hij stelde me voor een keertje deel te nemen aan een verjaardagsshoot, een van zijn nieuwe concepten.  Ik nodigde een heel beperkt groepje uit ( ik moest ze wel rustig zien te houden, maar dat bleek geen enkel probleem!  ) , en gaf ze een lijstje van spulletjes die ze moesten meebrengen naar de shoot.
We begonnen in pyjama ....

Ze brachten een mooie feest-outfit mee ....

Soms gingen ze per twee op de foto ... 


en ieder kreeg een eigen shoot ... 



We deden mooie zusjesfoto's ....



en ook de andere zusjes die erbij waren ... 



Het moest gelukkig allemaal niet te serieus zijn .... 


En het boos kijken lukte heel even ....


We deden ook pakjes open ... 


En dan  nog efkes goe zottekes ... 


En op het einde gooiden we alle kinders op een hoopje !


Wil je ook graag zo'n leuke fotoshoot? 
Surf dan naar www.swieties.be , en bekijk de andere prachtige shoots! 











3 opmerkingen:

  1. oh, wat leuk. Dat is zeker en vast een geslaagd kinderfeestje geweest! En zo'n mooie foto's allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, zo'n feestje vergeten zij, en de mama, nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk en de meisjes hebben er precies toch ook van genoten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen